«هناس» به مناسبت سالروز شهادت داریوش رضایی‌نژاد روی آنتن شبکه نمایش می‌رود + زمان پخش استوری پژمان بازغی در واکنش به فوت مرحوم سعید راد + عکس پیام رئیس سازمان سینمایی به مناسبت درگذشت «سعید راد» نامه صریح وزارت فرهنگ و ارشاد به اداره کار خراسان‌رضوی بابت بازنشستگی خبرنگاران «ایستاده با گرگ» نامزد جایزه ویژه بخش مستند جشنواره روسیه شد حکایت مرد تن لش و گُنده غول‌های بیابان شاعر یا نویسنده نمی‌تواند مانند یک ربات به صورت مداوم، اثر تولید کند درباره بازی زنده یاد «سعید راد» در سریال های تلویزیونی «بک گراند» به شبکه نمایش خانگی آمد زمان تشییع زنده‌یاد «سعید راد» اعلام شد+ جزئیات کمک چهارونیم‌میلیون‌دلاری «جنیفر لوپز» به فلسطین ساخت سریال «پایتخت ۷» در چه مرحله‌ای است؟ «سکوت تلخ» آماده نمایش شد واکنش پرویز پرستویی به درگذشت «سعید راد» + عکس تصویری قدیمی از مرحوم سعید راد و فرزندانش + عکس «گردبادها» گیشه سینمای آمریکا را تصاحب کرد
سرخط خبرها

مراسم گرامیداشت شهید الداغی در مشهد مقدس برگزار شد | کاروان غیرت در سومین قرار به مشهد رسید

  • کد خبر: ۱۶۹۵۰۵
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
مراسم گرامیداشت شهید الداغی در مشهد مقدس برگزار شد | کاروان غیرت در سومین قرار به مشهد رسید
همزمان با چهلمین روز شهادت شهید غیرت «حمیدرضا الداغی» حرکت کاروان خودرویی شرکت کنندگان در مراسم بزرگداشت شهید الداغی از مشهد به سمت سبزوار آغاز شد.

به گزارش شهرآرانیوز،  هم‌زمان با چهلمین روز شهادت شهید غیرت «حمیدرضا الداغی» حرکت کاروان خودرویی «غیرت» شامل شرکت کنندگان در مراسم بزرگداشت شهید الداغی از آرامستان بهشت رضای مشهد به سمت سبزوار آغاز شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در سخنانی کوتاه ضمن تجلیل از شخصیت شهید الداغی گفت: این شهید نام مردم غیور سبزوار را در دفاع از نوامیس و مردم ماندگار کرد. 

حجت الاسلام «مهدی حسن زاده نامقی» افزود: زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا وظیفه‌ای است که بر عهده همه ما است و شرکت کنندگان در این مراسم بزرگداشت شهید نیز با حضور خود، تلاش می‌کنند نام و یاد شهید را زنده نگه دارند.

وی خاطرنشان کرد: در زمانی که دشمن همه توان خود را برای اشاعه فرهنگ بی عفتی و بی غیرتی در جامعه به کار گرفته است، شهید الداغی با خون و شهادت خود، پرچم شهادت و غیرت را بالا برد. پیام این کاروان این است که پرچم این شهید بر زمین نخواهد ماند و این ملت عاشورایی، زمینه ساز ظهور حضرت حجت (عج) خواهد بود.

کاروان غیرت  همزمان با اربعین شهید الداغی از تهران به سمت سبزوار به ترتیب در شهر‌های سمنان و مشهد توقف کرده و در هر شهر مراسم یابودی برگزار شد و قرار است این کاروان‌ها ساعت ۱۷ امروز پنجشنبه (۲۶ خرداد) در مراسم اربعین شهید الداغی در گلزار شهدای سبزوار شرکت کنند.

همچنین پرچم متبرک حرم حضرت ابولفضل ( ع) که قرار است در سبزوار و در جوار آرامگاه شهید غیرت حمیدرضا الداغی به اهتزاز درآید، توسط مادران شهدای حاضر در این آیین رونمایی شد.

 پیش از حرکت کاروان خودرویی از آرامستان بهشت رضا، مراسم بزرگداشت شهید الداغی با حضور جمعی از مردم متدین و انقلابی مشهد در حسینیه سردار شهید سلیمانی بهشت رضای مشهد برگزار شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->